1 |
1068-5LIVATURECONF |
آسیبشناسی آموزش تاریخ ادبیات فارسی در دانشگاه فرهنگیان و راهکارهای بهبود کیفیت آن |
ناهید دهقانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
2 |
1117-5LIVATURECONF |
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان با تأکید بر روش قصهگویی (مطالعه موردی آثار پروین اعتصامی). |
طاهره طارمی، سمیه رضایی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
3 |
1074-5LIVATURECONF (R1) |
ادبیات ایران، هنری پداگوژیک درآمدی بر ارزشهای علمی یاددهی-یادگیری در آثار ادبی فارسی |
نوازالله فرهادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1034-5LIVATURECONF |
ارزشیابی تلفیقی زبان و ادبیات فارسی و منطق با رویکرد بازی واره سازی (Gamification) |
زهرا اسکندری، سیده نیلوفر نبوی زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
5 |
1092-5LIVATURECONF |
از جاده ابریشم تا دفتر خلیفه: تأثیر نثر فارسی بر زبان عربی در آثار ابن مقفع |
محمدعلی کاظمی تبار |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
6 |
1088-5LIVATURECONF |
بازتاب مسائل و معضلات اجتماعی در مناظرۀ مست و هوشیار پروین اعتصامی |
سکینه طالب زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
7 |
1070-5LIVATURECONF |
بازی های وانمودی، شیوهای طبیعی و خلاق درکسب،گسترش و تعمیق مهارت های زبانی |
مهدی اخروی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
8 |
1063-5LIVATURECONF |
بررسی آموزش زبان فارسی در کتاب فارسی3 (دوازدهم) و میزان تناسب آن با شاخص-های آموزش علم و اسناد بالادستی |
طاهره چهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
9 |
1064-5LIVATURECONF |
بررسی بسامد واژگان پایه در شعرهای فارسی دوره ابتدایی چاپ 1403-1402 |
مهین شمسایی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
10 |
1114-5LIVATURECONF |
«بررسی تطبیقی خردورزی در کتاب شریف نهجالبلاغه و سه اثر فاخر فارسی: کیمیای سعادت، قابوسنامه و گلستان سعدی» |
فاطمه ممیزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1049-5LIVATURECONF |
بررسی قصر و حصر در 250 غزل پایانی دیوان حافظ |
غلامرضا هاتفی اردکانی، فضل الله رضایی اردانی، ابوالفضل زارع زاده، میلاد جسمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1003-5LIVATURECONF-FULL (R1) |
بررسی مدخلهای مفهومی و موضوعی کتابهای فارسی دورۀ اول دبستان: با رویکرد پژوهش ترکیبی |
محمد فقیری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
13 |
1108-5LIVATURECONF |
بررسی میزان و کاربرد ضربالمثل های موجود در بوستان سعدی |
سید علی حاجی میرزائی، غلامرضا هاتفی مجومرد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
14 |
1076-5LIVATURECONF |
بررسی و تحلیل اخلاق حرفه ای معلم در آموزش زبان فارسی |
حجت اله اسما عیل نیاگنجی، احمد خلیلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1018-5LIVATURECONF |
بررسی و تحلیل اشعار کتاب فارسی ششم دبستان از نظر محتوی و قالب شعر و دوران شاعر |
محمدمهدی نامی، فائزه افتخاری روزبهانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
16 |
1067-5LIVATURECONF (R1) |
تاثیر شعرهای کودکانه بر مهارت های ارتباطی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی |
مریم الفتی، احمد ابوحمزه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1055-5LIVATURECONF (R1) |
تحلیل انسجام متنی در کتابهای درسی: مطالعه موردی کتاب نگارش (1) پایۀ هفتم بر اساس مدل هلیدی و حسن(1976) |
یاسر سنائی، علی محمد سهراب نژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
18 |
1040-5LIVATURECONF |
تحلیل تصویرسازی کتاب فارسی اول ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری کودکان |
ناصر کاظم خانلو، نگار مرادپور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
19 |
1103-5LIVATURECONF |
تحلیل عناصر داستان در روانخوانی های کتاب فارسی متوسطه |
فاطمه ۰۹۱۰۴۲۰۹۰۸۱، سکینه طالب زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
20 |
1072-5LIVATURECONF |
تحلیل کتب فارسی دوره اول ابتدایی از منظر توجه به آموزش چندفرهنگی |
محمد جاودانی، فاطمه قنبری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1056-5LIVATURECONF |
تحلیل محتوای درس به درس کتابهای فارسی دورۀ دوم دبستان: با رویکرد توصیفی- تحلیلی |
حیدر قمرى |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1004-5LIVATURECONF-FULL |
تحلیل محتوای کتاب فارسی پنجم ابتدایی بر اساس میزان توجه به شاخص های سرمایه فرهنگی |
محمدمهدی نامی، فائزه افتخاری روزبهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1045-5LIVATURECONF |
تحلیل محتوای کتابهای فارسی دوره دوم متوسطه شاخه نظری بر اساس معرفی الگوها و مشاهیر ایرانی – اسلامی |
امیر رضا دهقان، بهروز علیمرادی، حکیمه دانشور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1086-5LIVATURECONF |
تدریس ادبیات فارسی و پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی |
امیرحسین توانگر، سارا فرقانی، راضیه جمشیدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
25 |
1048-5LIVATURECONF |
توصیه های تربیتی در باب اول و دوم گلستان سعدی |
رعنا کریمی، فاطمه غلامی، یاسمن امینی، لیلا رستگار نیک |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
26 |
1039-5LIVATURECONF |
جایگاه قصه در آموزش، تربیت و درمان آسیبهای روانی و عاطفی کودکان |
فرشته گل سرخی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
27 |
1094-5LIVATURECONF |
جایگاه معلم و آموزش و پرورش در قابوسنامه |
مرتضی قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1118-5LIVATURECONF |
چالشها و راهکارهای توسعه دانش محتواییتربیتیفناورانه (TPACK) معلمان در آموزش مهارتهای خواندنونوشتن |
ژیلا حیدری نقدعلی، مختار عراقی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1041-5LIVATURECONF |
چالشها و مسائل مربوط به کارورزی از نگاه دانشجومعلمان |
ناصر کاظم خانلو، بهار هداوند |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
30 |
1096-5LIVATURECONF |
چگونه می توان توانایی «بندنویسی» دانش آموزان پایه ی چهارم را از طریق یادگیری مشارکتی بهبود بخشید؟ |
خدایار مختاری، امیرحسین جنتیان، فاطمه صادقی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1083-5LIVATURECONF |
خواناییسنجی کتاب فارسی پایه دوازدهم ( 1403-1402) براساس الگوی فلش |
حکیمه دانشور، مریم کامرانی گلوسالار، زهرا محمودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1024-5LIVATURECONF (R1) |
درس اول کتاب فارسی ۳؛ جفا به سعدی؟ |
بتول حیدری، علی جلالی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
33 |
1098-5LIVATURECONF |
راهها و شیوههای مقابله با مشکلات در بوستان و گلستان سعدی براساس شیوههای مسالهمدار |
ناصر کاظم خانلو، فاطمه دریکوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1116-5LIVATURECONF |
رویکردهای تربیتی در اشعار ابنیمین فریومدی |
بهناز بصیری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
35 |
1082-5LIVATURECONF |
زبان اشارت (تأثیر متقابل تصوف، عرفان و ادبیات بر رشد و تکامل یکدیگر) |
لیلا رستگارنیک |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
36 |
1032-5LIVATURECONF |
ضرورت توجه به گفتمانهای فرهنگی معاصر در آموزش ادبیات فارسی |
احمد خلیلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1084-5LIVATURECONF |
طرحوارههای تصویری در قرآن کریم |
سید جعفر صادقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1010-5LIVATURECONF (R1) |
«فرهاد و شیرین به روایت پیر خُجند در قرن هشتم» |
غلامرضا هاتفی اردکانی، فضل الله رضایی اردانی، حسین مسرت |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
39 |
1005-5LIVATURECONF |
کارکرد اشعار حافظ در شناخت و درک مفهوم جاودانگی |
سیدمحمد آرتا، عفت جامهشورانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
40 |
1069-5LIVATURECONF (R1) |
کارورزی و کارآموزی و نقش آن در رشد حرفه ای مرتبط با دانش آموزش محتوا دانشجو معلمان ادبیات فارسی |
پرند شیرکوند، عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1075-5LIVATURECONF |
مزایای استفاده از روش تدریس اعضای تیم (TMTD) در آموزش زبان و ادبیات فارسی |
asghar shahbazi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1028-5LIVATURECONF (R1) |
مقایسه اثربخشی تدریس مبتنی بر نظریه انعطافپذیری شناختی و روش سنتی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه دهم در درس فارسی |
رسول بهنام قراجلر، رحیم شبانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1047-5LIVATURECONF |
مقایسه خموشی در باب چهارم گلستان سعدی و مثنوی مولانا |
ام ابیها محمدی، یلدا روئین، لیلا رستگار نیک |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
44 |
1033-5LIVATURECONF |
مقایسه مضامین تربیتی در نامه سی و یکم نهج البلاغه و باب هفتم بوستان سعدی |
مریم اسدی، علی قاسمی، سمیه رضایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
45 |
1081-5LIVATURECONF |
نشانهشناسی لایهای در داستان سه ماهی و صیاد مثنوی |
اکرم حمیدی نصرآباد، طاهره شیخی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1030-5LIVATURECONF |
نقد و بررسی درس اول کتاب فارسی ۳؛ جفا به سعدی؟ |
بتول حیدری، علی جلالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1097-5LIVATURECONF |
نقد و بررسی فرمالیستی یک غزل از حافظ از منظر آشنایی زدایی |
مجتبی غوطهور، نوازاله فرهادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
48 |
1109-5LIVATURECONF |
نقش تعریف در پرورش مفاهیم اخلاقی مثنوی معنوی |
قاسم مهرآور گیگلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
49 |
1079-5LIVATURECONF |
نقش شاعران کودک درمیزان بسامد واژگان پایه؛ دراشعار کتب فارسی ابتدایی |
مهین شمسایی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
50 |
1050-5LIVATURECONF |
نقش های معنایی– منظوری جملات خبری در منظومۀ صدای پای آب سهراب |
غلامرضا هاتفی اردکانی، فضل الله رضایی اردانی، امیر حسین دهستانی زارچ، غدیر افراشته نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1053-5LIVATURECONF |
نگاهی به آموزش دستور زبان فارسی در کتاب درسی فارسی هفتم |
علی رضوانی زاده، زهره احمدی پور اناری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1080-5LIVATURECONF |
نیازپژوهی نسل نوِ معلمان در بازنمایی شخصیت شغلی و شاخصههای معلمانه بدیعالزمان فروزانفر |
محدثه السادات حسینی، علی بهادری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
53 |
1062-5LIVATURECONF |
هم زبانی، همدلی و هم دردی در اشعار صائب تبریزی و تطبیق آن با آیات الهی |
پریسا محمد باقری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
54 |
1087-5LIVATURECONF |
واکاوی داستانهای کتابهای فارسی متوسطۀ دوم؛ براساس مبانی بینامتنیت ژرار ژنت (مطالعۀ موردی: «داستان خسرو» اثر عبدالحسین وجدانی) |
علی اکبر کمالی نهاد، سیده مینا مصطفوی منتظری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |